Krajnyák Dávid írói blogja! Novellák, versek, rövid gondolatok!

2013. szeptember 8., vasárnap

A könyvem eddigi médiamegjelenései

Nehéz elindulni kezdő íróként, de én azért megpróbáltam! :) Összegyűjtöttem pár novellát, és verset, kitaláltam egy központi motívumot, és elvittem egy kis kiadóhoz. Röviden ennyi. Elkelt közel 50 példányban, olyan emberek is kíváncsiak voltak rá, akikre nem is gondoltam volna. Elindulni tökéletes. Számos pozitív visszajelzést kaptam, van olyan példány, ami állítólag kézről kézre jár, van, aki az Ignácot viszi be magyarórára kedvenc szövegeként. Kívánhatnék én ennél többet? :) Hálásan köszönöm mindenkinek, aki támogatott!
MTV interjú: Klikk ide (klikk a hirdetés átugrása gombra)
Kerületi TV interjú: Klikk ide

A kamerát még szokni kell, de az interjúk egész jól sikerültek! :D

Underground Kiadó: Klikk ide
Bookline: Klikk ide
Famulus: Klikk ide
Moly:Klikk ide

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése